Tisdag

tja bloggen . sitter i rebeckas säng just nu med sara och vi spelar guitarr hero. och sara tror hon är bäst bara för att jag är sämt . haha vi har bränt våra tungar på saltlakritz haha dom smakar jättekonstigt.  sara är snuskig och tycker popcron är gått / Patrick :p snart ska jag till stan och köpa jeans och en jeacka och hårfärg hihi. johannes är fittig han tror att jag har träffat någon annan kille fast jag inte ens har det :s fattar inte vad han snackar om asso shit :) haha
och om simme läser det här så älskar jag honom mäst av allt. /sara och han kan suga min snopp jag vet inte / rebecka :) hahah jag vet vi har sjukt roligt,  sara kastar popcorn i min munn . eller försöker. tycker ni föresten att jags ska köpa ljusblå , mörlblå eller mellanblå jeans hah ?  nu ska jag lysna på rock pusshej





kolla va söta ni var simme ta henne tillbaka ? <3




Kommentarer
» Anonym

kattig guzz <3

2009-03-10 // 19:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback