Måndag morgon

tja bloggen , jag kan inte  sova. seriöst det går verkligen inte :'( jag måste börja ta sömntabletter :p  iallfall jag ligger i sängen och snckar med axel i telefonen , min katt ligger och goosar med mig och jag smsar lite med dom som är vakna . makke är alltid vaken ju men typ ingen annan haah vi smsar om han och sara haha lite roligt är det ju, dom är så söta alla tror att dom har haft sex jag vet inte varför vad som hände i helgen riktigt. han tycker det är pinsamt iallafall och säger att dom bara är vänner hihi. johannes svarar inte på mina sms längre. han sover nog också . saknar han asa mycket :'( min kärlek till honom är obeskrivlig vi är som gjorda för varandra han får mig alltid att le . min fucking livsglädje , mitt allt  <3  Föresten så är det slut mellan jemws och nilz, dom var tillsammans en hel dag , dom är så gullig. jag vet inte om dom är på g eller inte nu faktikst. för jemws är allid sur och vill inte prata med mig haha. och juste jonny och hannah "vad" är tillsammans gulligt visst  ? dom är as fina tillsammans också & nu kanske johannes slutar tro att jag gillar han ! som värkligen inte är sant . för jag älskar bara johannes. jag har förendrats jag bahöver inte hålla på med flera killar samtidigt längre. tackar gud att den tiden är över. fast det var ju mitt eget val och det är det fortfarande. men nu håller jag mig till min pojkvänn johannes. och bryr mig inte vad alla andra säger.
Jag som trodde att våren började komma på riktigt nu igen. det var ju as varmt i veckan och jag hade bara tröja på mig en dag och dom andra dagarna väst. gud vad jag längtar till sommaren, bada , sola , äta glass. fest på kvällen och ingen skola ! 81 dagar kvar sen är det skolavslutning och juste det jag skulle säga var att det snöade idag :'( jag började nästan gråta och la mig i sängen och sov en stund när jag vaknade kändes det bättre. och då hade johannes smsat massor också. då kändes det bäst. Jag hatar värkligen vinter och jag älskar verkligen johannes . hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback