jennie mitt hjärta <3


jag älskar dig så sjukt mycket jennie. förlåt för allt <3 kan inte andas utan dig. du är min ängel mitt allt, saknar våra tider så himla mycket, i sommar måste det bli du&jag igen precis som förut.glömmar aldrig, fjortisarna, ip, centrum och allting annat. bara du fattar, du är värd så hilma mycket cutie. vill bara att dy ska veta att jag alltid kommer finnas för dig syster vad som än händer kan du komma till mig beby. hos mig är du trygg hunny. min kärlek till dig är för stor för att försvinna. vi bråkade lite förut och allt höll på att fucka sig. jag kunde inte sova och tillslut sa jag förlåt och att jag ångrade mig för att  jag skulle döda dig och allt blablbla för du höll på med johannes , jag saknade dig så sjukt mycket då och a jag skulle inte klara en dag utan dig vid min sida. ingen kan ta din plats. duochjag till livet är slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback