jag dör

fyfan vilken jobbig dag !
det gick inte bra på simningen. jag suger på livräddning , haha. sen när jag va i täby och skulle prova foundation rann det ut på golvet , över hela mina ben och på mina vita skor. och foundation går inte bort liksom , fan vad sur jag bleev ! sen var jag tvungen att gå på nån konfirmations sak och det sög , uuusch. en skitdag helt enkelt ..
det enda som var lite kul var när en viss person ristade in ett J i en annan persons arm med en säkerhetsnål , hahah myys ! det kom massa blod och hon kommer få aids :D hahah.



// http://caruline.blogg.se

Kommentarer
» Anonym

idiot!?

2009-04-03 // 22:56:28
» Anonym

vem är idiot ?

2009-04-03 // 23:08:59
» Anonym

så jävla äääckligt!

2009-04-04 // 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback