Fredag

shulelluu. nu ska jag och sara se på filmen zozo. sjukt sorlig vad jag har hört vi kommer säker ligga och gråta. juste vi såg nyss sista avsniittet av kniven i hjärtat <3 :'( aja idag va jag först med ida sen tagga jag till vallentuna och träffa mina älsklingar och sen hyrde vi film och hade mysigt. juste jag drog inte till uppsala. jag vet inte varför men aja jag är grymt övertrött. fast vi ska vara vakna läääääääääänge. imrogon ska jag vara med johannes sen caroline. sen fjällen. pallar inte skrivaaaa, TJAAAdåååååååååååååå <3 älskar joahnnes mest mest messttt <3333333 ♦ ♥ juste ps: idag ska jag sova hos sara för första gången som vi frågade och jag fick ?!!? det är ett underverk eller vad det heter. vi blev så jädra gladaa. nu ska vi lägga ansikts mask. Kyssss på rumpan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback