8 mars

Söndagen har varit tråkigt :'( jag är fortfarande sjuk men jag har ändå varit ute med några idag & sen mötte jag therese och isabelle och vi bytte tillbaka jackor så jag fick min. jag har saknat den hihi.  Snart ska jag bada och städa mitt rum om jag orkar och prata i telefon med min baby. allså johannes. Efter det blir det en skräckfilm hihi med mig själv kommer inte våga sova sen. juste jag ska försöka sova tidigt idag men jag har massa läxar att göra omg vad jobbigt :'( hatar skolan tror jag struntar i att göra läxar idag jag pallar verkligen inte nu. En bra sak är iallfall att jag har fått tillbaka min röst jag kan snacka nu som vanligt nästan, otroligt skönt. Imorgon ska jag vara med louise och sen johannes ramiro och min bebis.  rooligt  ♥  vet inte vad vi ska göra. jag har kommit på att om en månad kommer man typ kunna ha tjocktröja bara på sig när man är ute. sjukt härligt jag längtar as mycket jag hatar att ha jacka nu. Men faktikst nu ska jag gå ut och göra en sak , kommer in alldelesstrax igen pusshej leverpastej

Kommentarer
» hej på dej

<3333

2009-03-08 // 20:51:28
URL: http://rosakalsonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback