jag älskar dig

Mina känslor för dig blir starkare och starkare för varje dag som kommer.aldrig att jag kommer sluta älska dig johannes. varje morgon när jag vaknar så ber jag till gud att det inte är idag du gör slut med mig,  :'( utan dig kan jag inte leva. vi bråkar varje dag, jag skriver fittiga saker bara för jag älskar dig obeskrivligt mycket & jag har aldrig haft en kille som dig . jag vet jag är sämsta flickvännen ibland men du kan också vara det. du måste lita på mig fan jag litar ju på dig. jag är så fucking stolt att du är min johannes. du är det bästa i mitt liv. ingen av oss trodde att det skulle bli vi två och att det skulle hålla länge. nu kan du ju inte bara dra till libanon ? jag kommer sakna dig. men du kommer nog stanna för kärleken eller vad du sa. förlåt för allt beby min kärlek till dig är så himla stor. kommer aldrig sluta älska dig vad som än händer jag lovar & svär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback