vicy

Kunde visst inte somna, Har inte smsat med johannes på 22 timmar nu typ. På tre månader har jag aldrig varit utan honom så här länge:'( Vill inte sakna honom & vill inte älska honom. Tss livet går vidare! Alltid fel kille ,. Snackar med jennie my babybo på msn hon har nyss dumpat sin kille & bråkar med sin ex bestis så vi har vårat lilla tjejsnack och försöker göra varandra glada och det funkar! älskar dig hjärtat du är så otroligt stark. Och vill hon inte ha dig som kompis längre är hon inte värd dig!. Det är inte du som ska kriga det är hon.. Du förtjänar bättre. Bästavänner är ingen leksak, Bästavänner är inte som killar! Haha livet är knas idag alla är typ sura på mig också. Verkligen jättemånga bråkar, Längtar verkligen till sommarlovet. inga fucking killar som kan förstöra bara mina älskade bästisar som finns där. kom på en sak. Förra året hade jag pojkvänn från februari till juni också haha. asså alltid precis innan sommarlovet tar det slut. Konstigt?  hahah har snackat as mycket om killar nuu så godnatt sötnosar. inga mera tårar. Älskar mina vänner föralltid

Kommentarer
» Caroline - there's only one of me

jag finns alltid här för dig gumman. du är stark, du klarar dig utan honom <333

2009-06-08 // 22:15:46
URL: http://caruline.blogg.se/
» Anonym

Det kanske är bäst så. Det är Oftast skönare att vara singel under Sommarn oxå. Phuss

2009-06-09 // 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback