äcklig snorunge

klarar inte av de här ! säger:

kan jag inte ha den tills du kommer hem, så kan jag ge tbx din jacka, och jag vill prata med dig, vill seriöst inte förlora dig ;s

fuck allting säger:

men jag vill inte träffa dig, jo okej ha den tills ja kommer

asso tror du själv ja ska vara kompis med tjejen som knullade killen jag älskar har du ingen hjärna eller tänk lite själv

klarar inte av de här ! säger:

men jag sa ju förlåt, och sa sanningen, jag ångrar ju de, </3

fuck allting säger:

och ja skiter i va du ongrar, ge min jacka till sara po sondag , har du inte gjort det e det synd

va ni hemma hos han?

klarar inte av de här ! säger:

ja, han typ tvinga mig och johanna komma dit

fuck allting säger:

hahah eller hur , är du en ekta hora eller

kan du inte säga nej

asso du e so jävla skarrig

klarar inte av de här ! säger:

jag sa, vad ska jag göra där? han bah, kolla film, jag bah eller hur, han bah, vi kan knulla, jag bah nej iinte om du har vicy. han bah men jag har inte henne fortfarande, jag bah men det står ju på din pea, och jag är ju kompis med henne så tänker inte göra nåt sånt mot henne, han bah, men det är hon som har loggat in på min pea och skrivit de,

fuck allting säger:

och ? vad spelar det för roll. är du cepestörd i hela huvet eller ja kommer inte slo dej , menja kommer ALDRIG ta tillbaka dej som kompis och inte sara heller,

hora asso

riktig thai hora , go tillbaka till ditt land du passar bettre där

klarar inte av de här ! säger:

tack,

fuck allting säger:

inget att tacka för

klarar inte av de här ! säger:

men jag sa ju förlåt, vad ska jag göra för att få tbx er

`?

fuck allting säger:

du skulle inte ha gott hem till min pojkvänn som nu e mitt ex, det va ju inte so att han drog dit dej, haha du är inte värd mig eller sara vi e för bra för dej gumman, hitta kilalr och kompisar i din egen äcklig storlek,

klarar inte av de här ! säger:

nej jag vet, jag gjorde ju fel. och vet inte vad jag ska göra, jag ,år så jävla dåligt, och jag fattar att du inte vill ha mig som kompis, jag är inte värd nån..

fuck allting säger:

haha du mor doligt, haha du fattar inte hur ja mor.. du har fucking förstört min semsester och hela mitt forhollande!!, nej exakt du e ine verd ngn entligen fattar du det

och när ja kommer hem , är det best att du holler dej LONGT ifron mej!!!!

klarar inte av de här ! säger:

jo jag fattar hur du mår, men du fattar inte hur jag mår ? jag har förlårat några kompisar för en kille. som jag ångrar och kan inte göra nåt åt de. vad ska du göra mig ?

är det bara mitt fel ?

fuck allting säger:

nej har jag sagt det eller? holl dej bara longt ffron mig so jag slipper se dej, förlorat kompisar för en kill,e vad snackar du om

klarar inte av de här ! säger:

FÖRLÅT ! :'(

jag klarar inte av de här

fuck allting säger:

skyll dig själv lev ditt horliv nu

klarar inte av de här ! säger:

ja, men kan du inte försöka förlåta mig, ?

fuck allting säger:

om det skulle gott hade jag försökt , men det gor inte det funkar inte so, du känner inte mig, ja har förlot min pojkvenn somjag elsakr mest av alla snart sex monader hade vi vart tsm men det e hans fel ockso soklart men ja moste spara all min kraft till att glömma honom som kommer ta ngra monader, so det finns inget kvar för dej, tyvär. men mej och sara blir inte din kompis igen, du kunde tänkt ett steg längre

klarar inte av de här ! säger:

men vicy jag klarar inte av de här, men du kan ju alltid försöka, det verkar som du inte vill försöka ens ? men jag kan göra vad som hälst för att få tbx er ?

fuck allting säger:

haha okej om du kan göra vad som hälst, spola tillbaka tiden till igor och lite mera. gör det ogjort. sen e vi kompisar

klarar inte av de här ! säger:

men överdriv inte, det är klart att jag inte kan göra de, du fattar vad jag menar ?

fuck allting säger:

nej jag fattar inte

klarar inte av de här ! säger:

men jag kan försöka göra nåt för att få tbx ser

fuck allting säger:

haha

klarar inte av de här ! säger:

du tycker de här är kul ?

fuck allting säger:

nej men vad ska ja göra tkr du ?

klarar inte av de här ! säger:

vet inte, försöka glömma allt, och att vi tre börjar om ?

fuck allting säger:

skulle inte tro det

klarar inte av de här ! säger:

du vill inte ens?

fuck allting säger:

hur ska jag kunna glömma, du är för liten du vet inte vad kärlek är ens !!, börja om du ist och försök orda upp ditt liv innan det e för sent... knulla när man är 10 or och redan hora kan inte vara lätt

nej jag vill inte

klarar inte av de här ! säger:

men du kan försöka, ja jag vet att jag är liten, och jag kan inte göra nåt åt saken,

fuck allting säger:

nej, doso tagga har i fron !

klarar inte av de här ! säger:

mm ok

fuck allting säger:

tack

klarar inte av de här ! säger:

så du skulle aldrig kuna förlåta mig ?

fuck allting säger:

nej

klarar inte av de här ! säger:

ok, men du ska veta att jag älskar dig, och vill inte förlåra dig eller sara.

fuck allting säger:

okej

klarar inte av de här ! säger:

men kan du inte försöka göra nåt åt saken ?

fuck allting säger:

vad ska jag göra?

ja kan inte heller spola tillbaka tiden även om jag önskade det

klarar inte av de här ! säger:

men du kan väl försöka glömma allt, och att vi börja om.

fuck allting säger:

nej det kan jag tyvär inte göra ja funkar inet so

klarar inte av de här ! säger:

nej, men du kan väl försöka

fuck allting säger:

nej

klarar inte av de här ! säger:


fuck allting säger:

tss

klarar inte av de här ! säger:

du tycker de härär kul ?

fuck allting säger:

nej har jag sagt det?

klarar inte av de här ! säger:

du ska bara veta hur jävla dåligt jag mår?

fuck allting säger:

men du ska fo lida lika mycket som jag gör, efterom allt det här är ditt fel bara DITT

klarar inte av de här ! säger:

men hans då?

hur fan kan de bara vara mitt ?

fuck allting säger:

okejokej att ni hade sex det är bodas, men vi har gjort slut? vad mer vill du jag ska göra honom för att det ska kännas rättvist?

klarar inte av de här ! säger:

ingenting, men du säger att allt är mitt fel ? har kan de va de?

kommer snart..

fuck allting säger:

för du gick hem till honom , hora kallas det han knullade bara dej ? inget mer va det skönt eller?

nej tack kom inte tillbaka


Typ so har lot vorat msnande idag, tror ni fattar vem som e vem, om ni var jag, skulle ni forlota tjejen som haft sex med killen ni alskade do? Jag kan inte


Kommentarer
» Hanna

asså jävligt dålig stil jag antar att du lei visste hur mycket vicy gillade johannes? man gör inte så! särsilt inte om ni är, eller VAR kompisar. horigt asså

2009-06-22 // 22:08:05
URL: http://hvad.blogg.se/
» Hanna

asså jävligt dålig stil jag antar att du lei visste hur mycket vicy gillade johannes? man gör inte så! särsilt inte om ni är, eller VAR kompisar. horigt asså

2009-06-22 // 22:08:08
URL: http://hvad.blogg.se/
» Anonym

vicy du ska inte förlåta henne! hon har förstört för dig, varför ska du då göra så hon blir lycklig igen? Förlåt henne inte,

2009-06-23 // 00:57:32
» Anonym

du ska INTE förlåta henne

2009-06-23 // 05:17:09
» Anonym

förlåt henne fan inte, jävla hora fan

2009-06-23 // 12:39:07
» Anonym

fuck no att du ska förlåta henne ! kom igen vicy visa dig stark :D jävla hora hon e

2009-06-23 // 12:56:03
» Anonym

Ofta lei OCKSÅ har knullat med Johannes??

Gjorde inte Lollo också det :S

Assåp vikka vänner, fett synd om dig vicy jag svär<33

2009-06-23 // 13:39:09
» Anonym

förlåt inte natha , hon är fan en äcklig jävla hora S:

2009-06-23 // 14:42:49
» caroline

förlåt henne aldrig :S hon är INTE värd dig ! <33

2009-06-23 // 18:16:47
» Anonym

förlåt henne inte, även om det är johannes fel också ska du inte förlåta henne.. om man har sex när man är 10 år är det något fel på personen! hon kan ju fan inte ens ha fått sin mens.. det där är bara äckligt, riktigt äckligt!

2009-06-23 // 19:33:26
» Anonym

FÖRLÅT FUCK HELLER SLAMPAN ! SKARRIGASTE FITTAN JAG SETT ! ska döda henne lovar dig det vicy<3 du e värd allt utom dom 2 <3 älskll

2009-06-23 // 19:37:23
» Anonym

fan va fittigt! du ska inte förlåta<3

2009-06-23 // 20:36:12
URL: http://ericanicole.blogg.se/
» Anonym

*neeeeej, fy faan, du försänar så mkt bättre, förlåt henne aldrig, inte han heller. fy faan, jag hatar natha, jäkla fitta, lten 10 årig fitta, uuuusch

vicy du är stark, förlåt henne aldrig, du ska bara titta ner på lilla henne, för du är så mkt bättre , bättre än vad hon någonsin kommer bli*

2009-06-23 // 21:22:07
» vicy

tack sötnosar !!! dom ska inte bli förlotna !

2009-06-23 // 21:31:07
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
» -

om nu den här tjejen var din kompis ska du inte förlåta henne på en gång, hon måste fatta vilken dålig sak hon har gjort mot dig! men herregud att kalla henne hora och slampa är att ta i! hon är ung, so what? alla gör vi misstag och den du ska vara riktigt förbannad på är din otrogna kille, som har gjort det förut! det är han som är skurken. Att du väljer redan första gången ta honom tillbaka är så osmart! Men ingen av dem har gjort något som är okej! du har all rätt att vara förbannad, vem skulle inte vara det! Men jag tycker att du ska avstå från dem andra, snacka inte med dom någonstans, inte på msn elr mobil. vänta och se, men jag känner chick before dick.



önskar dig allt gott, du behöver det! Ta det lugnt och tänk över allt som har hänt

2009-06-23 // 22:28:36
» Anonym

asso de här e så kul för de alltid tjejen som får all skit.Din äckliga pojkvän kan du också gå o kalla hora. Tror ej de asso för de han du 'älskar' eller hur. Han e den som ska få mest skit för de han som får alla tjejer att knulla med han. Okej alla tjejer e dumma som gör det med han men va fan du kan tänka lite med din hjärna eller hur. kaasata han det är det man ska göra med skräp som johannes. Allt han gör i sitt äckliga liv är att snacka med 100000000 tjejer och försöker få de i sängen. äcklas grovt av han. Tänk inte alltid på att du ska sitta o bråka med en 10 åring. Hon har fortfarnde mkt att lära sig! waste of time girl!!

2009-06-24 // 01:30:43
» Jma "abbe" Frank

Haha hon har inte tänkt på när du säger "det är bara ditt fel" att du menar mellan dig och henne!:P

Liksom du har ju inte gjort något så då är det ju hennes fel bara varför ska du lida för något HON gjort? Vicy vet att du mår skit redan och jag finns här älskar dig otroligt men fan umgås med en 10åring PINSAMT ^^

älskar dig !

2009-06-24 // 18:07:07
URL: http://jemuar.blogg.se/
» Jma "abbe" Frank

btw tar du tbk johannes igen så fan då skrattar tror jag hela världen för han kommer vara mer otrogen vad han än säger ! rättelse förra kommentaren umgicks* med 10 åring

love to you

2009-06-24 // 18:10:56
URL: http://jemuar.blogg.se/
» Anonym

asso de här e så kul för de alltid tjejen som får all skit.Din äckliga pojkvän kan du också gå o kalla hora. Tror ej de asso för de han du 'älskar' eller hur. Han e den som ska få mest skit för de han som får alla tjejer att knulla med han. Okej alla tjejer e dumma som gör det med han men va fan du kan tänka lite med din hjärna eller hur. kaasata han det är det man ska göra med skräp som johannes. Allt han gör i sitt äckliga liv är att snacka med 100000000 tjejer och försöker få de i sängen. äcklas grovt av han. Tänk inte alltid på att du ska sitta o bråka med en 10 åring. Hon har fortfarnde mkt att lära lilla gmn...



Ha de bra och slösa inte bort mer av din underbara tid på en 12åring...

2009-06-25 // 01:32:11
» Anonym

men shit. jag vet att jag har gjort fel. men alla gör sitt misstag nån gång? och det är ju inte bara jag som har gjort fel. det är johannes också. men eftersom jag "va" din kompis så fattar jag varför du inte kan förlåta mig. men han ljög ju för mig också. asso jag pallar inte ta de här på datan. vill ta de här i verkligheten. men du vill ju inte ens träffa mig. så vad ska jag göra åt saken ?

och vafan har jag gjort er alla ? jag kan fatta att vicy är sur ledsen eller vad hon nu är. men ni andra ? vad har ni med saken att göra ?

2009-06-25 // 23:32:21
» kamaly

hahah, största fittan :O

vicy, hade jag varit du, hade jag örfilat hennne för lääänge sen, vem är hon och göra så :D <3

2009-06-26 // 22:23:08
» Emmi

Förlåt inte någon av dom. Man knullar fan inte andras killar, även om det nu är så att man gjort slut så gör man fan inte det. Jävla äckel Natha är.. Du klarar det här Vicy, hoppas du fattar att du är värd så mycket bättre än dom två i ditt liv. Dom förtjänar inte dig! <3

2009-06-27 // 19:31:48
» jessica wadelius

gumman, förlåt verkligen inte henne. hon är inte värd dig. man gör inte så de vet alla ! hon är en äcklig liten hora. fyfan 10 år skarrigt, hon har fan 5 år innan hon är byxmyndig.och skit i johannes du förkännar mycket bättre, finns här det vet du älskar och saknar dig

2009-06-29 // 00:43:58
» jocke_1988

johannes är rätt jävla snygg. typ som huvud personerna i evil dead. han tänker som ett jävla kolhuvve. natta var ju inte otrogen mot någon, om inte mot sin vän. men johannes är en äcklig fjant som sätter på folk som nyss kom ur sin morsa. hon har sä'kert inte fått sitt första fjun än. synd men det här var nog det pinsammaste förhållande ja sett! 0/10



står för det jag säger: [email protected]

2009-07-06 // 07:30:21
» Anonym

om hon är 97a och är 10år hur gammal är då du? 13år eller? Om du ska kalla Johannes och andra för massa konstiga saker så borde du fundera på vad du själv är som är med honom. Väx upp och dumpa honom, folk skrattar ju åt dig redan så som du betett dig med honom. Gå vidare.. Ditt liv måste ju kunna vara mer än att sitta och göra bort dig på din egen blogg.

2009-07-13 // 02:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback