Älskling

hej sötnosar, förlåt för en dålig uppdatering.. Igår var jag med min söta bästis hela dagen, på kvällen drog vi ut och träffade några kompisar och va med dom ett tag, sen drog vi hem till mig och kollade på american pie och drack saft, Somnade vid halv 6 för några höll mig vaken när jag försökte sova och sen gick det inte att somna helt plötsligt och så var det as varmt i mitt rum och caroline låg typ på mig och alla kuddar ramlade ner och allt va cepe i min säng inatt. Haha snart ska jag dusha och sminka mig sen dra ut igen.  Möta bästisen någonstans! Vet inte vad vi ska göra riktigt, men imorgon ska vi dra och bada i havet! Mys.. Jag vill till gröna lund också , kanske ska dit med hannah..
& på Söndag(21 juni) ska jag till Hurghada i Egypten, Det är typ 40 grader varmt där! Längtar som fan! Jag kommer bli så jävla brun och ni får sitta här i tråkiga kalla sverige och inte bli bruna alls . & sen när jag är där ska jag färga håret och så lite andra grejer. Och på Lördag ska jag åka båt till tyskland, hela natten! Det kommer ta 15 timmar typ., Och från och med Lördag natt kommer jag inte kunna smsa på två veckor! så det är ingen idé att smsa för jag kommer inte att svara!.Kommer till sverige igen den 6 juli tror jag kanske lite tidigare .(då har jag och johannes varit tillsammans i 4 månader, med lite pouser ibland)  Sakna mig inte för mycket bara!, Och  jag kommer sakna johannes!! (ingen annan),, ! Eller jo Caroline..Johannes ska till Libanon helt säkert nu. Den 3 Juli och kommer hem 15Augusti. Vi kommer lixom inte träffas på HELA sommarlovet!:'(. Men jag ska vara med honom på fredag ju.
Nu ska jag dusha, brb babys



Kommentarer
» Hanna

Ska vi till grönan imorgon eller ? <333333

2009-06-17 // 20:51:21
URL: http://hvad.blogg.se/
» Anonym

haha

2009-06-17 // 22:27:33
» makkeliten

jag skulle oxå va med :'( men ja var sjuk :(

2009-06-19 // 23:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback