?


jag har tråkigt, ska sova nu typ och kolla på teve lite. Haha jag funderar på att ta sönder min mobil eller något. har inte fått ett enda sms idag, eller okej kanske men då bara av retards eller min mamma.haha Min mobil är verkligen ingenting utan johannes.
Men det är jag... & Jag lovar kommer inte bli tsm med honom igen endå om alla tror det. Nu är det över på ritktigt. Belive me sötnosar! Jag har inga känslor kvar och inte han heller. Inte samma starka kärlek. Kanske kommer vi vara kompisar någongång, eller nej tror inte det haha. puss
Längtar tills imorgon & på fredag .
Juste min låt på pea, Får mig att tänka väldigt mycket på dig!

Kommentarer
» Caroline - there's only one of me

Sv: haha varsågod , jag var bara tvungen att hämnas lite ;D<33

2009-06-08 // 22:06:26
URL: http://caruline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback