äckligt

hej sötnosar, jag har precis varit på stranden hela dagen och solat och badat i havet! .. SKa snart äta middag. Jag och johannes har gjort slut.. igen.. haha han har varit otrogen igen. jag visste ju att det skulle hända, alla mina kompisar sa att jag skulle göra slut men jag kunde inte. Han fick en chans till efter lollo och nu blir det inte någon mera. Vi två är ute efter något helt annat tydligen, han är så fake, hoppas ingen mer en jag gör det misstaget att tro på allt han gör eller säger för det är inget han menar så fort han får chansen knullar han någon annan, En 97a den här gången 10 år lixom! ännu värre en förut Han har inga gränser och vet inte när det blir för mycket lixom eller jag vet inte, Vem vill knulla en 10 åring när man själv ska fylla 16 ? . Och han säger att han har växt upp och mogna till ! Fattar inte hur jag kunde vara så blind dom här månaderna! jag är så himla mycket bättre och värd någon snällare pojkvänn, hoppas jag kan glömma honom nu, han är inte värd det här. Lixom han hatar typ sverige och alla här för dom typ kollar snett och tycker han är konstig:s .. haha knullar verkligen allt han ser. ingen kompis! och inga killar tack ! fuck killar asso, jag ska verkligen aldrig mera lita på någon:s rosen va va det? du försökte dölja att du skulle knulla en liten 10åring dagen efter jag åkte utomland ! Du är så jävla desperat hela tiden ! Böhöver mer och mer hela tiden ! förlåt för jag inte gav dig det! ... varsågod nu är jag inte din och du kan knulla med så månmga du vill ! Få klamydia också det hade ju hon som du hade sex med igår. Mina "kompisar" också hahah, så jävla äckliga, Jag ångrar nu att jag slog lollo.. Du är så lätt. Alla kan få bli knullade av dig. 
jag lovar han är ingenting att ha tjejer ! 

Kommentarer
» Anonym

korkade jävla fjortis haha.. om man är 97a är man tolv, inte tio. det är 2009 nu, remember?

fan va du leker blatte hela tiden, men du är som vilken liten svennebrud som helst, jag cuttar dig HORA

2009-07-05 // 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback