vanlig sommar dag

hej sötnosar, okej hur har min dag varit ? somnade ganska tidigt runt 2 efter att vi hade bastat och rökt vattenpipa. jag somnade på dirrekten sen vaknade jag vid 11 typ och vi åt frukost som habib gjorde, skulle skriva vad det heter men kommer inte ihåg det var något sen bröd,. Och mitt i natten var jag så jävla törstig att jag kunde döda för juice eller oboy typ, Jonny hade bara vatten ! Så jag smsade alla som bodde i västergården nästan men ingen var vaken eller så var dom inte hemma , jag blev as sur ! sen fick  jag dricka mera vatten. Efter frukosten drog vi till vtunasjön och solade och vi tänkte bada men det var lite skarrigt, dom matade fåglar och sen typ attackarade fåglarna oss så vi blev instängda på bryggan det var sjukt läskigt, sen råka Jonny typ döda en sån där fågel eller vad det är. stackarn.  Lite senare hämtade vi badkläder och drog till Lindholmen och badade där en stund tills det blev kallt, Så vi skulle bli varma sen badade vi innomhus i asvarmt vatten och bastade igen en liten stund. Nu är jag hemma och ska vara det hela kvällen tror jag , victoria skulle ringa mig senader och föresten så fyller hon år imorgon ! säg grattis till henne då. En annan sak som händer imorgon är att caroline kommer hem ! woho  saknar henne alltid. och vet ni i torsdags när hon skulle till Gotland med båten hände en sak, båten krockade med en annan båt och hon fick vara på vattnet flera timmar! Stackarn det måste ha varit läskigt. Det gick bra och sedan tog hon och Emelie flyget till Gotland istället.
Jag käkade nyss smultronpaj och vaniljsås gott faktiskt, Juste, många undrar om jag är tillsammans med johannes igen ! , och nej det är vi inte och kommer aldrig bli hellet. För tillfället är han väldigt sur på mig men och ? , Jag är glad ändå. tänker inte så mycket på honom längre.
Snart ska jag och syster dra ut och köpa lite godis och läsk, sen blir det en mysig hemmakväll för oss 2


Habib gör något
vid vtunasjön, innan fåglarna attackerade

han ska bada :)


Lika som bär!


Kommentarer
» annirene

svar: visst blev den nya designen fin? helt i min stil :)

2009-07-27 // 19:33:17
URL: http://annirener.blogg.se/
» Angelica

Ja eller nej till euro. Vad tycker du?

2009-07-27 // 20:29:13
URL: http://angie1986.blogg.se/
» Anonym

Är du på G/tsm med Jonny eller Habib då?

Eller är ni kanske bara kk's haha ^^



Puss bra blogg!

2009-07-27 // 20:39:28
» Anonym

Den där turken ska ut, så är det bara. Han kan inte ens svenska.



Så för ett tryggare och säkrare Sverige, för ett land fritt från Jonny - Rösta på Sverigedemokraterna 2010.

2009-07-31 // 01:09:01
» Anonym

snyggingar <3

2009-08-02 // 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback