godnatt inlägg

Cha Cha babys, Har mysat mig framför teve´n hela kvällen nu och tror jag ska gå och lägga mig när som hälst, Efter att jag kom hem från Egypten har jag dygnat nästan varje dag eller gått och lagt mig runt 6. inte bra allså. Imorgon kommer ju caroline hem och vi kanske ska gå på bio på onsdag och sen baksmällan alla säger att den är as bra och det tror jag också. På torsdag ska hon på konfirmationsläger i 2 veckor. Vi kommer typ inte träffas på hela sommarlovet då. Eller det är ju inte så långt kvar men tråkigt blir det.Hoppas hon får roligt där iallfall!

Just nu, utan smink och redo för sängen ! & mina ögon ser helt cepe och drogade ut, seriöst jag behöver en ny mobil !       Den bjuder jag på :)



Ser ut som om någons rum skulle behöva en storstädning eller vad tycker ni? :o + Att det ser stökigare ut i verkligheten jag lovar det är inte någonfin syn.




som vanligt min mobilcamera som är sämst ! När jag fyller år ska jag önska mig en ny mobil eftersom alla mina går sönder eller så tappar jag bort dom, just nu har jag keffaste mobilen som finns :(
Nu ska jag sätta på Filmen som jag har laddat ner, Tror jag kommer somna innan den ens har börjat får väll se. På kvällen när jag inte hade något att göra testade jag lite sånnadära frågor som ligger typ långt ner i bloggen nu.
Godnatt Alla där ute och sov gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback