tillbaka :)

okej jag kom hem igår men har inte hunnit uppdatera, var ju i göterborg i tre dagar med sara, och det var as roligt. Första dagen dirrekt när vi kom fram drog vi till liseberg & åkte typ allting och ja vad ska man säga? På kvällen sen var vi typ ute och gick och kollade på båtar och letade efter snygga killar, vi hittade några men vi kunde inte komma på vart dom sov någonstans så vi kollade runt mera och så var det värsta äckliga killarna som kollade på oss och försökte få kontakt med oss. haha sen gjorde vi inte så mycket mera den dagen, FRedagen gick snabbt vi drog in till göteborg typ eller något ställer där kommer inte på vad det heter just nu och shoppade, jag hade bara 500 men jag köpte typ parfym, smycken, smink, ansiktsmasker, lösnaglar och mjukis. kanske något mera. Åt tacos till middag, och hahah roligaste tjejen som var där. kan inte sluta skratta asso. Lördagen var vi inne och fikade eller åt frukost i värsta lilla staden, och sen sov vi i bilen & åkte hem. käkade på donken och sen var vi i vtuna igen!
Bilderna från göteborg är på saras kamera och kommer senare.

Lite av sakerna

Igår:
Dirrekt när vi kommit hem dushade vi , sminkade oss och drog ut och träffade några kompisar, senare på kvällen drog vi hem och kollade på film och åt chips, och typ vid 1 drog jag till jonny och habib och sov där, eller sov och sov. vi gjorde allt möjligt. Kollade på teve, rökte vattenpipa massa gånger, Lagade libanesisk mat och mackaroner, sen drack någon varm dricka som dom gjorde, jag brännde tungan och det känns fortfarande.  sen typ somnade vi en stund vid 6 & vaknade efter två timmar, det var så varmt så kunde inte sova. så jag väkte dom och vi åt frukost,  Sen på morgonen vid typ 11 kom natta dit också, ja hon som knullade med johannes, hon och habib gjorde något typ kollade på teve eller var ute jag vet inte , och jag och jonny badade haha. sen drog vi till täby och jag gick hem och är hemma nu. dom är typ i täby  ? ja ska snart dusha och sen gå och sova en stund kanske eller hitta på något annat.









Kommentarer
» elin

vem är det i sängen och va gör dom ?:p

2009-07-26 // 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback