film och mys med mig själv

Godnatt ! Eller godmorgon haha. klockan är snart 3 & jag kan inte sova som vanligt. ska önska mig sömntabletter i födelsedagspresent tror jag. På Lördag kommer caroline hem! sHar saknat henne så mycket men hon ska typ dra till ngn stans igen kommer inte ihåg vart. men nästa onsdag ska jag vara med henne hela tiden!. Juste jag köpte ju en bikini idag vad ska jag med den till det är sämsta vädret lixom  ? regn och typ 10 minusgrader. Igår blixtrade det också, jag och bästisen gömde oss och släckte alla lampor, lite mysigt faktiskt , hhehe. Egentligen skulle jag dra ut och sova hos en kompis men jag vågar inte gå ut längre , det är massa groder på marken & ikväll ngn timme sen när  jag skulle träffa en kille som bor vid mig typ och ge honom en cigg så orkade jag inte ta på mig några skor, haha eller allså jag hittade inga för mina va as blöta så jag gick ut utan skor, och jag höll på att trampa på en groda asso jag blev så jävla rädd, asso vad äckligt, stackars dom som är så äckliga. jag är väldigt övertrött just nu och alla skriver till mig på msn, snackars med en sötnos just nu han heter oliver, bra att veta eller hur ?.  Jag måste nog sova snart för jag ska till stan imorgon och göra en hemlig sak, hihi. men jag vill inte sova i min säng för johannes har sarrat på mina täcken och allting, haha jag ska sova på soffan idag, och kolla på hitta nemo.  har ni sett den ? så jävla rolig den där fisken doris hihi seriöst ska kolla på den nu och dricka saft.  vad gör alla ? och någon som vet fest imorgon  någonstans?


(jag ,  länge sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback