varmt ute ?

idag åkte jag och jma skridskor med min klass (tvåkillar)`det var as roligt. ali tog massa kort på oss osm jag lägger in sen. jag ramlade några gånger men två gånger gjorde as ont mina ben¨åkte i splitt och sen slog jag i huvudet  -.-
Sen var vi i täby med adam malki och dom . käkade på donke och sen åkte jag hem ! . jag har lovat mig själv att jag ska sova tidigt hela veckan men det blir aldrig så. idag ska jag lyckas .. på fredag kommer frida hem .. .wiie hon har köpt saker till mig. och nästa onsdag kommer mamma hem hon har också köpt grejer tror jag. juste idag var det jättevarmt ute. det känns som vår fast det har ju int ekommit snö än. hoppas det blir sommar see yooou baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback