Får inte somna

godnatt allesammans xd. jag ska till husbybadet imrogon med jonny habib sandra och jma. och sandra kommer til mig om typ 4 och en halv timme. och i dag vaknade jag 10 i fyra på dagen.och vi ska möta dom klockan 11 imorgon så det känns som jag kommer försova mig om jag somnar. ist sitter jag vid datorn och lyssnar musik. det ska bli kul att bada imorgon men ändå inte. för jag är ful utan smink och med blött hår . men aja :) xd idag har jag föresten varit med min älsklings jma. vi var först i täby med abo och ahmed sen åt vi donken och efter det åkte vi till habib och rökte vattenpipa med dom. i massa timmar. sen drog vi hem och nu ligger jma och snarkar som en häst i min säng ! att hon alltid ska sova. tror jag ska väcka henne snart men hon kommer fåå mensanfall då . hhiih undrar om jag vågar ? (a) puss - hoppas natten går fort. o juste.. dagens roligaste .. habib i frittfall med sin kuk . haha ingen fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback