ta det lungt jag har inte varit inne

 Du har inte svarat på dessa:

Postat av:
kan du beräta varför du skickade nakenbilderna? vad ville du ha?

jag och min kompis skickade nakenbilder för att få vodka för typ ett år sen. det var dumt jag evt sen efter en vecka ville han ha en video på när jag pullade och sånt och det ville inte jag så han sa om du inte skickar videon kommer jag sprida bilderna. jag hade inget val men det var dumt gjort fråb början det har fått sina konsekvenser och jag har lärt mig en hel del

2009-01-20 @ 17:30:44
Postat av:
vad tycker du om martin nublin?

inga kommentarer jag känner inte honom längre !


2009-01-20 @ 17:32:11
Postat av:
varför snor din kompis mobilen på raserna som du sedan säljer för 100 spänn??

vem snor mobiler?

2009-01-20 @ 17:33:45
Postat av:
Tycker du att du är en fjortis? om ja, vill vara det och varför då?

nej jag tycker inte jag är en fjortis längre. men va det förut . jag kanske sminkar mig mycket ibaland men verkligen inte på insidan så det så !

2009-01-20 @ 17:34:34

Postat av:
vad tycker du om linnea lennolf?

känner inte henns så bra längre, men trevlig & snäll tjej

2009-01-20 @ 19:01:19
Postat av:
vad är det dummaste du gjort?

mångaaa mångaaa saker !!


jag har frågor till dej vicy :)

1. har din mamma sett nakenbilden på dej ? i så fall , vad blev konsekvenserna ?
ja det har hon gjort . kommer inte ihåg inte ngt bra iaf :(

2.tycker du att du är fjortis ? 

nej det tycker jag inte. som sagt inte på insidan och inte lika mycket med sminket längre

3. skulle du svika din bästis grovt om du fick typ en miljon ?

INTE EN CHANS .. VERKLIGE VERKLIGEN INTE. SKULLE ALDRIG GÖRA DET . PENGAR ÄR INTE ALLT OCH VÄNSKAP BETYDER SÅ MKT MERA FÖR MIG

4. hur snygg på en skala 1-10 tycker du att du är ?

vet inte. jag tycker inte jag är så snygg men helt okej så typ 5

5. skulle du strula med martin nublin för 500 spänn ?

absolut inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback