shopping jag xd

idag ständerade jag 1500 på skor, linnen, adidaströja, adidasbyxa, ny hårförlänging, tre örhängen, puder,läppglans,foch fika xd.. wieh jag kände mej rik :) nu har jag sjukt tråkigt. ska ringa och sncka med ngn snart. imorgon ska jag vara med jma sara och johanens och tusen andra. snart är lovet slut man måste göra något roligt sista dagarna men vet inte vad. ikväll kommer bebis martin hit :) alltid lika kul att inte få sova en blund. ! men nu ska jag äta bullar mummmms :D skriver mer sen. / vicy älskar dig

Kommentarer
» Anonym

2009-01-05 // 23:03:03
» Anonym

Lilla Vännen! Sluta sitta och tycka synd om Para för att han är inlåst. Det skulle ni tänkt på i somras innan ni drog ut honom och andra på dåligheter. Tex att du och caroline och sara åker hem till andra och väcker dom och lockar ut dom och gömmer dom hemma hos Er. Det är en av anledningarna till att det gått som det gjort för honom. Så sluta beklaga dig och be istället om ursäkt till dom som ni bara sabbar för... Och ni håller ju fortfarande på.... Martin, Ramiro mfl. lägg ner det nu innan dom också åker in på något hem för att ni hjälper dom att hålla sig gömda. Snälla!

2009-01-05 // 23:10:06
» victoria

hahahahha jag vet vem du är så sluta kommentera annonymt xd. du är ralles pappa visst eller ralles mamma ? ? :S du anklagar mej jämnt ? jag ahr inte gjort ngt ?!?!?! klart jag släpper in martin kl 3 på natten när det är minus grader ute ! de tär deras val ! SKYLLL INTE PÅMEJ ::!:!:!:! JAG Får damp vill du ngt ring mej och berätta kommentera inte min blogg. JAG TYCKER SYND OM PARA FÖR HAN VA MIN BÄSTAVÄNN O JA SAKANR HAN RESPEKTERA DET !.. okej jag säger en till sak sen om du e den jag tror annars blir det pinsamt :D men ha det bra LG :) kram från victoria som är snälll !

2009-01-06 // 01:25:30
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
» caroline

hahahh wtf ? varför skyller du på mej ? jag har fan inte åkt runt till folk och dragit ut dom på natten, shit asså. vad ahr jag med de här att göra liksom ? hahahah herregud xd

2009-01-06 // 18:41:19
URL: http://caruline.blogg.se/
» victoria

haha eller hur :) du har aldrig gjort det ? okej jag ahr varit ute på natten.. men fan inte tvingat ut ngn .. snacka om att skylla i från sej du annonym persoon :)

2009-01-07 // 03:01:58
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
» victoria

haha ja det är ju såå ;) bara för du inte får något älskling

2009-01-08 // 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback