semester feber

om drygt en månad ska jag utomlands med sara vännen. 27 februari. vi tänkte först planka till gbg och ta med oss tält eller så tänkte vi oss en kryssing eller baxa en bil och bila till italien . sakanr våra tider asso. men det blev något mycket bättre än så !. sakna oss när vi är borta . och nästa helg ska vi två till örebro och hämta tillbaka alla saras saker som hennes kille har. eller ex dom har gjort slut nu. fast det är ju bra för mig för nu är jag och hon tsm .. citching imrogon fredag baby . puss på alla


Kommentarer
» lillsara

Bäst vi kommer ha det. alltid vi flickvännen min. fuck alla andra bara jag har dig <3333

2009-01-15 // 19:25:54
» Anonym

detdär låter INTE som en så jvla bra ide hurru, vemfan ska köra bil... vem har pengar till bensin, pengar att betala vid tullen??:S

2009-01-16 // 21:30:13
» quatti atp'

jag har lalalalala ! ;)

2009-01-18 // 18:43:59
URL: http://fuckallakatter.blogg.se/
» vicy

jag med heheheh <3

2009-01-18 // 23:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback