ohyes

efter typ 3 timmar fick jag igenom min piercing i läppen. sen nu när jag ska byta i naveln sitter den fast ! asso shit jaghar dampanfall xd.. bara så alla vet så har sara oranget hår mktmktmkt fint och snart ska jag färga mitt hår mörkbrunt. sen ska jag nog sova fast det kommer inte gå, men jag ska ta bussen till sara imorgon kl 9 :o hur ska det gå ? . sen ska vi till täby och träffa abo . och imorogn ska jag sova hos sara.. sista natten på lovet måste göras speciell men nu ska jag färga håret och fixa massa ochvara inne på msn och sncka med mina älsklingar . sara är allt. glömm itne det ! CIÁOOOO

Kommentarer
» Anonym

vad heter sara i efternamn ?

2009-02-05 // 17:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback