älskar dig jma <3

En rolig fråga jag måste svara på direkt

varför i helvete är du med vallentuna gangsterna jma?
ni passar verkligen inte ihop...... hon har blivit konstig sen hon börja vara med dej .......

hahah Inget kan komma emellan mig och jma och verkligen inte dina ord. Varför skulle jag inte vara med henne ? varför har hon blivit annorlunda?   Utveckla din fråga så ska jag försöka svara bättre . !
Vi passar visst ihop du ska bara veta hur lika vi är vi tänker jämnt samma sak och säger det samtidigt. Skrattar åt samma saker. VI har kul tsm. Det är det viktigaste och vi bryr oss inte om andra. men det var roligt att du frågade go on


Kommentarer
» sandra

haha kan ni låta henne vara med dom hon vill och hur hon vill utan att ni ska kommentera? :) ni patetiska där ute i världen är roliga ;)

2009-01-21 // 00:51:57
URL: http://sandrapersson.devote.se
» Jma

såå fel vi passar visst ihop..

2009-01-21 // 09:33:18
URL: http://fuckallakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback