hej på dig me

har precis vaknat ur min skänhetssömn. jag somna på soffan för jag har bara sovit typ 5 timmar sen i fredags. iallafall imorgon ska jag åka skridskor.. det ska bli väldigt roligt men jag har ju inte direkt några skills hoppas jag inte ramlar -.-
snart är det helg och det ska bli bästa helgen på länge . meee läängtar en ros till dig en puss til mig

du kan inte glömma mig . vi kommer inte få fira ettårs jubeleum den 2 mars som vi snackad om ända sen vi blev kompisar ju ? fattar inte vad jag har gjort dig ? du säger att jag blivit kaxig och fått dålig attityd när vi inte ens pratar längre. jag kommer inte glömma dig i alla falll. tvilling syster mitt allt ! . komemr du ihåg kycklingen och colan ? eller natten på ip, cyklingen i väsby , när vi rymde till örebro och levde på chips och inte ens hade pengar till hem resan. när vi sov på golfbanan . alla jävla minnen asso !  omg vad mycket. alla förendras som du sa ? men asso det var ju inte såhära det skulel bli vi har typ aldrig bråkat och nu vill du inte ens se mig. jag kommer kriga för att få tillbaka dig. kommer jag lyckas ?       sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback