gammalt inlägg

(23 september 2008)jag älskar fredrik
skolan var som vanlit idag och efter skolan drog jag till täby och mötte sara vi skulle gymma idag igen. jag hade inte träningverk :O aso det gick åt skogen på gymmet helt ärligt..det var as kattiga killar som kollade på oss hela tiden o vi ville lxm staila eller inte göra bort oss men det var precis vad vi gjorde. vi kunde inte ställa in maskinerna o allt losna typ haha o ja skämmdes som fan o börja garva o allting hah sen badade vi o sen i dushen vi kanske va lite omogan men ärligt alla gamla tanter va nakna o typ smekte sej o sen var det små tjejr som precis fått tuttar och massa mongon vi höll på o garva i hjäl oss, men det värsta var ju tt en tant började ställa sej o raka underlivet(fittan) i dushen såå sjukt äckligt FYYFAAN. sen var vi tvugna att baxa shampa o bbalsam för vi hade glömt vårat, sen i täby centrum  såg vi systembolaget påsar på en bänk vi ba shiet å gick dit å satte oss sen efter en sekund kom en alkis tjej typ å de va hennes hon börja snacka med oss och var SKIT konstig ja menar de;) hon vann typ 130 kr på trisslottter hahh o hon köpte cigg till oss o sen ba ja slängde min trisslått o hon ba shiet happens.. ja tänkte ba jaha synd men sara ba: ... hon slängde den vi letar.. fett ssmartmen vi hitta den aldrig.. :( sen gjorde vi itne så mkt mera :) allt är bra med mej hoppas du har det bra meee. pusssar älskling <333 / gymm proffset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback