5 januari 2009( riktigt kallt ute , typ 30 minus ) :o

godnatt xd . ska sova nu . imorgon ska jag shoppa med min mamma då har jag mera pengar ;) sen ska caroline fälja med också :) vet itne rikgfti vad ja ska köpa men typ jeans, skor. linnen och kanske en ny sss tröja . jag rensade min garderob inatt. blev klar 20 i 6 på morgonen haha xd slängde ut mer en hälften tss . .men nu e jag så trött godnatt alla. juste imorgon ska jag ringa till paras skolhem haha kommer säkert inte funka elller kommer nog inte få prata med honom:/men alltid värt ett fösök.föromman inte provar kommer man  ingen stans. :'( saknaden är MEGA stor para. hoppas du får komma ut snart.annars kommer jag och räddar dej haha :) sakanr dej habibii älskling mitt alt :'( MISSS YOOOOUUUUUUUUUUUUUUUU <3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<33<333<3<33<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback