30 januari 2009

godmorgon snart ska jag iväg till kyrkbyn och träffa jessica & ikväll blir det fest i viggbyholm eller se på film hos jessica vi har inte bestämt oss en. Igår var min otursdag , jag,jemws,jessica skulle sola solarium och när vi tvätta bort vårt smink på toan hängde jessica upp min jacka på en krok inne på toan sen när vi var klara kom jag på att jag hade glömt jackan :/ då hade den varit där inne i typ 25 minuter helt ensam och den var borta förstås med mobil,busskort och allt i :( . Jag blev sur och a nämner inte vad jag gjorde men det sluta inte bra iaf.. haha typiskt mig. men nu ska jag fixa håret sen träffa min babyhoe (: ha en bra fredag allesammans . juste nytt nummer 0762671201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback