3 polisförhör och en någotannat

hejhopp idag har jag inte haft en ledigstund direkt efter praon va första polisförhöret om våldtäkten på jessica. i väntan satt jag och pratade med jessica och hennes mamma och drack cola (: jag och jessica ska till skärgården i sommar iaf mysigt. Sen satt man där och svara på frågor i en och en halv timme och direkt efter det var nästa förhör om det som hände i somras. det tog drygt en timme efter det nästa förhör och där fick jag sitta och rita hela mitt  liv med färgade pennor på ett papper. och nu till det sista .. Terapi med mamma&pappa.. DRYGT SOM FAN fatatr inte varför jag ska göra allt det hära . Iaf va tanten på min sida. och att mamma och pappa inte ska behandla mig som en 5åring som dom tydligen gör. om jag inte går upp på morgonen så får jag sova tyckte hon & jag ska klara mig själv med att borsta tänderna och alllt det dära jag satt typ och skratta för mig själv och drack te (: höhö nu ska jag laga middag till mig själv efter som jag är så himla stor och sen ska jag bada och göra allt som jag brukar göra en vanlig kväll. Kanske skrievr mera sen annars önska mig lycka till för i morgon är det shopping som gäller  / stora victoria .
 Älskar er jessica&johannes

Kommentarer
» Anonym

vad hände i sommras ?

2009-01-27 // 20:02:03
» Anonym

vad heter tanten du går till?

2009-01-27 // 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback