20 januari

1.hur tänkte du när du skickade nakenbilder? Och vad sa dina föräldrar och lärare och dina vänner?

svar: jag tänkte fakiskt inte så mycket. det var ju väldigt länge sen. tänkte inte på konsekvenserna. Mina föreldrar blev inte glada alls. lärare vet jag inget om.
2.har du testat ngt knark?

svar:  nej det har jag inte och känner inte att jag behöver det heller

3.hur många piercingar / örhängen har du ?

svar: 3 hål i varje öra men jag använder bara ett eller två . Piercing i naveln och i läppen men använder mest bara den i naveln ;)

4.vilken är din favoritfilm ?
svar:  Svår fråga verkligen men jag gillar många filmer några är the grudge . linas kvällsbok . mirror . barnhemmet och tusen andra xd


Kommentarer
» Anonym

så söt som du är, varför tycker så många illa om dig?

2009-01-20 // 17:49:17
» Anonym

det finns ett antal som säger att du gjort det med en 95a, stämmer det?

2009-01-20 // 17:51:08
» Anonym

Hej! Vad tycker du om Tokio Hotel?:)

2009-01-23 // 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback