1 januari 2009

jag vaknade typ 5 ggr i morse av att martin låg på mig . hah . juste martin kom hem till mig typ 4 inatt för han hade ingen stans att sova.. -.- men jagvar tvungen att släppa in han . kan ju inte vaara ute i den hära kylan. på  morgonen kom caroline hem till oss och vi hade kuddkrig. hah sen bakade vi bullar och ssen lagade jag mat. det blev hamburgerkött pommesfritt och bearneis . vi blev as mätta och sen hade jag lite för mycket salt i maten. vi bestämde oss för att vara hemma ikväll så vi gav oss i väg till caroline för att hämta hennes dator och nu laddar vi ner tusen skräckfilmer :) haha vi ska skrämma skiten ur martin. imorgon eller snarare inatt. jag tänkte dygna inatt för kvart i sju ska vi dra hem till caroline och passa hennes lillebrorsa. lite senare ska vi till stan och shoppa. jag tänkte köpa smink kanske ngra tröjor sen kanske vi käkar eller går på bio :) jag vill inte att lovet ska ta slut. idag kollade jag på bilder på min mobil och för typ en vecka sen när jag var istan med jma träffade vi normannen hah . det är en gammalgubbe som jagahr sett två ggr nu. första gången var i somras med ralle och caroline. han gav oss saker och spela gitarr för os si tåget. sen ville han att vi skulle följa me dhan hem och dricka vin och dansa. vi följde med han e bit.( inte för vi hade tänk gå hem till honom men han var rolig och vi hade inget bättre för oss ). på vägen vid vallentuna centrum körde typ en cevilpolis bil förbi och han puttade in oss bakom en konteiner och ville att viskulle gömma oss. han sa typ att det var ryska maffian som var ute efter oss och att vi skulle akta oss,, vi blev rädda för han och sprang hem till rasmus. hah sen för ngra dagr sen träffa vi han igen. han ville att jag och jma skullefölja med han till kyrkan och dansa. han lärde jma att dansa på tunnelbanan och jag skämdes ihjäl. guuud konstiga människor det finns asso. nu ska jag gå och väcka martin som ligger och sover i min säng. jag skriver mera senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback