tagga !

away from my life! johannes ? vem är det? jag känner ingen johannes :s ditt och mitt är över förstå det? Det kommer aldrig aldrig aldrig bli vi igen. tyvär bara acceptera att det är slut. titta inte på mig om det blir bättre. jag tar inte åt mig längre. jag brukar gråta över killar men jag kommer inte gråta en sekund för dig. Jag är inte känslokall men jag har helt enkelt inga känslor för dig? och som du är nu känns det som jag aldrig haft känslor för dig. För´sök inte skriva något sms sen och säga smsa med mig igen saknar dig vill ha tillbaka dig för jag kommer inte svara? aldrig samma misstag som när jag blev tillsammans med dig. 16 värsta dagarna i mitt liv. Och försök inte pussa mig för jag pussar inte tillbaka som du märkt? Försök  inte göra något med mig längre jag är borta från ditt liv för alltid . Vill spola tillbaka till första dagen jag såg dig och istället inte gått till nova och träffa dig. Du är största playern och kommer alltid att vara det. Du kanske tycker att jag också är det med du kan inte ändra på mig ? bara på dig själv. Medans du kommer ligga och gråta och lyssna på låten jag inte ens vet vad den heter och tänka på alla våra minnen och sakna tiderna med mig kommer jag skratta åt dig och träffa andra killar. Du kommer säga att du inte bryr dig men johannes jag känner dig för bra gubben jag vet precis hur du är och vad som gör dig ledsen ? den ända du har att tacka är dig själv . Nu kommer allting bli som vanligt jag kan gå vidare på en sekund och glömma exakt allt med dig men det kan inte du jag vet det . skyll dig själv puss på dig gubben och du vet att jag har rätt i slutänden även om du skrattar först kommer jag skratta sist. Vad du än gör kom inte tillbaka till mig ! Det var här allting började och nu sätter vi punkt för vårt kapitel en gång för alltid. 6 månader har jag slösat bort på den mäst falska killen i hela världen ! och till alla tjejer gör inte samma misstag som jag. Fall inte för hans fina kropp, hans underbara ansikte , hans söta ögon eller hans kärleksfulla och gulliga sms. Bry er inte om hans kramar och pussar dig på pannan och säger jag älskar dig och kommer aldrig lämna dig. för det kommer han tro mig

Kommentarer
» Anonym

bra text ! stämmer faktiskt gumman puss på dig

2009-02-13 // 16:21:49
» ad

haha johannes !!! :p <3 vem gjorde slut?

2009-02-13 // 16:22:47
» barndomsvänn

vad tråkigt att det är slut vännen, finns alltid här du är bäst snuttis <3 johannes verkar ingen bra kille

2009-02-13 // 16:37:44
» j

får man fråga varfär ni gjorde slut ? <3

2009-02-13 // 17:42:22
» maria

underbar blogg :) läser varje dag <3

2009-02-13 // 17:48:57
» sofie

vart har du köpa örhängena dy hadepå en bild där nere? :)





kram

2009-02-13 // 17:49:40
» Anton

Vad skulle du vilja ha i alla hjärtansdag present av en kille? spana in mig och rösta på mig !!! alla snälla puuuss

2009-02-13 // 17:50:50
URL: http://rosakalsonger.blogg.se/
» micke

haha fett synd asso

2009-02-13 // 20:32:55
» JOhannes

HAHAHHAHAHA... OKOK TA BORT BILDEN PÅ MIG FRÅN DIN BAKRUND PÅ DIN BLOGG DA:d<3 BYE

2009-02-13 // 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback