Som du vill

hah sluta be mig skriva om massa;P de hära e min blogg o jag ska fan inte ägna hela mitt liv på den:P ja skriver när ja har tråkigt inget mer:P ja ska flytta till libanon för ja har inte skött mig! har gjort massa o nej ska inte berättta vad! o forfarande så är det inte säääääääkert att ja flyttar så skit i de nu:)

haha jag har märkt att jag e kändis asso:P på en dag o jag skrivs på flera av vallentuna tjejernas bloggar:P du vet ja e deras idol:D så fort ja säger något så måste dom skriva upp de:P hahahah o få folk att tro att jag håller på me flera stycken:;P men de dom inte vet är att jag driver skiter ur dom när ja skriver me dom:D hahahahah jma jag älskar dig så jävla mycket jag har alltid gjort de du och jag vi e så pärfekt , dissa den dära nils han e för vit ta mig ist snälla baby:D hahahahahhah JMA ska du inte gå o sätta ut de på din blogg nu;) o du vicy ska du inte ta de från hennes blogg o sätta in på din satt du får kommenterarer eller hur`?:P deee väll därför ni skriver om mig hela tiden för att få kommentarer:P? haha för innan när du inte skrev me mig så fick du ju inte så många kommenterar eller hur;) o om man tittar på din blogg så e handlar ju hälften av kommentarerna om mig:D de står ju fan johannes överallt:P hahah till och med när du skriver om något helt annat än mig så kommenterar folk iallafall om självaste miiiiiig:D:D:D: haha känner mig stolt asso:D


pusspuss<3 paow ring mig nuuuuuuuuu<3


Så skrev johannes i sin blogg

just nu skrev jag det där bara för att vara dryg men han bad mig nästan lägga ut det (a) / jemws

hahah och han bad mig kopiera det från jemmapemmas blogg och lägga ut det i min hhahah så jävla roligt !!!


Kommentarer
» Anonym

palla :P <333

2009-02-18 // 21:55:53
» Anonym

VICY ÄR BÄST UTAN DIG JA19 !!!!!! <3333333

2009-02-18 // 21:57:59
» Anonym

VICY ÄR BÄST UTAN DIG JA19 !!!!!! <3333333

2009-02-18 // 21:57:59
» Anonym

VICY ÄR BÄST UTAN DIG JA19 !!!!!! <3333333

2009-02-18 // 21:58:00
» Anonym

VICY ÄR BÄST UTAN DIG JA19 !!!!!! <3333333

2009-02-18 // 21:58:00
» Anonym

VICY ÄR BÄST UTAN DIG JA19 !!!!!! <3333333

2009-02-18 // 21:58:00
» Anonym

VICY ÄR BÄST UTAN DIG JA19 !!!!!! <3333333

2009-02-18 // 21:58:00
» Anonym

VICY ÄR BÄST UTAN DIG JA19 !!!!!! <3333333

2009-02-18 // 21:58:01
» tensta mannen

vicy & johannes ska bli tsm igen på guud bästa förhällandet det komme få nu ingen förstör alla sluta förstör specielt duu äckliga paulina! gå och knulla istället som du gör varje dag! johannes är för fin för dig :s johannes du får box om du tar paoulina. största horan<3 älskar dig bror

2009-02-20 // 08:30:59
» tensta mannen

vicy & johannes ska bli tsm igen på guud bästa förhällandet det komme få nu ingen förstör alla sluta förstör specielt duu äckliga paulina! gå och knulla istället som du gör varje dag! johannes är för fin för dig :s johannes du får box om du tar paoulina. största horan<3 älskar dig bror

2009-02-20 // 08:30:59
» tensta mannen

vicy & johannes ska bli tsm igen på guud bästa förhällandet det komme få nu ingen förstör alla sluta förstör specielt duu äckliga paulina! gå och knulla istället som du gör varje dag! johannes är för fin för dig :s johannes du får box om du tar paoulina. största horan<3 älskar dig bror

2009-02-20 // 08:30:59
» tensta mannen

vicy & johannes ska bli tsm igen på guud bästa förhällandet det komme få nu ingen förstör alla sluta förstör specielt duu äckliga paulina! gå och knulla istället som du gör varje dag! johannes är för fin för dig :s johannes du får box om du tar paoulina. största horan<3 älskar dig bror

2009-02-20 // 08:30:59
» tensta mannen

vicy & johannes ska bli tsm igen på guud bästa förhällandet det komme få nu ingen förstör alla sluta förstör specielt duu äckliga paulina! gå och knulla istället som du gör varje dag! johannes är för fin för dig :s johannes du får box om du tar paoulina. största horan<3 älskar dig bror

2009-02-20 // 08:31:00
» tensta mannen

vicy & johannes ska bli tsm igen på guud bästa förhällandet det komme få nu ingen förstör alla sluta förstör specielt duu äckliga paulina! gå och knulla istället som du gör varje dag! johannes är för fin för dig :s johannes du får box om du tar paoulina. största horan<3 älskar dig bror

2009-02-20 // 08:31:00
» tensta mannen

vicy & johannes ska bli tsm igen på guud bästa förhällandet det komme få nu ingen förstör alla sluta förstör specielt duu äckliga paulina! gå och knulla istället som du gör varje dag! johannes är för fin för dig :s johannes du får box om du tar paoulina. största horan<3 älskar dig bror

2009-02-20 // 08:31:00
» tensta mannen

vicy & johannes ska bli tsm igen på guud bästa förhällandet det komme få nu ingen förstör alla sluta förstör specielt duu äckliga paulina! gå och knulla istället som du gör varje dag! johannes är för fin för dig :s johannes du får box om du tar paoulina. största horan<3 älskar dig bror

2009-02-20 // 08:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback