snabbfakta om johannes

När strula han för första gången ? 2008 med hannah welander !!!! BLÄÄÄÄÄ
när blev han av med oskulden ? den 3 oktober med en packad brud ! ingen annan ville ha honom
vart har han byxorna? uppe i röven !!!!!
hur ofta gråter han? minst en gång m dagen, tex när någon har dissat honom, hans mamma eller pappa blir sura.. då vill han dö. men ingen bryr sig då börjar han gråta mer. en gång grät han för jag grät över jonny :p hahahah eller så en gång grät han för jag fick sms av habib (: då sprang han ut och börja gråta och bad mig komma ut , men jag gick in igen för det va kallt. skulle stannat med vilken kille som hälst  utom dig !
en hemlis ? joahannes rakar benen,  eller han sa iallfalla det till mig och jessica (:
han borde lära sig lite svenska inte för jag är rasist men han snackar dåligare än vad han är

Han var otrogen mot esca och izabell flera gånger !!! PINSAMT
han knullar vem som hälst !

han raggar på tjejer som är kompisar så blir det knas och han tas som en leksak (:

snart kommer bilden, måste bara säga den är otroligt fin men johannes tjejer föredrar rakade kukar ;) men gråt inte för det jag köper en rakhyvel till dig eftersom du är så himla fattig. kan inte ens ge tillbaka 100 kr som du är skyldig mig. tycker riktigt synd om dig. ska börja skänka saker snuttis <33333 älskar dig så jävla fuckingmycket men tänk på kuken ?? RAKA DIIIIIG


Kommentarer
» jesicat

hahahaha allt stämmer så bra :D

2009-02-14 // 10:35:43
URL: http://favoritfejk.blogg.se/
» hannah

öööh va driver du om ? ja har aldri strulat med johannes , och vrf säger du blä åt mig ? ;s

2009-02-14 // 10:47:26
URL: http://ewelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback