lördag

Igår var jag först hela dagen hemma hos egzon med emir elba johannes jonny och habib. sen vid 8 gick vi till nova och kolla lite där men inga roliga så vi åkte hem till jonny som hade ff och starta två vattenpipor och rökte lite jag lärde mig göra ringar hah stolt :) sen åt jag arabisk mat som habib och jonny hade gjort det var faktikst skit gått :) sen typ såg vi på film och bara satt och prata i typ flera timmar och jonny klädde ut sig och blev bög och habib typ blev sjuk och höll på dö :) ngra som också höll på dö var jonnys underlater han typ brännde upp dom och skaka hela buren värsta djurplågaren. Sen vid 4 åkte vi till centrum jag skulle hem då och precis när vi gått ut kom jonnys mamma&pappa hem :) fett tur vi hade sen kom jag hem typ halv 5. var sjukt trött då somna direkt och vakna klockan 17.52 idag :) det var iaf bästa lördagen på länge vet inte vad vi gjorde som var så kul men det var iaf bästa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback