Lördag

Idag har jag varit med jessica heeeela dagn :) as roligt så klart hon kom hem till mig i morse och så sminkade jag mig asa länge vet inte varför men jag var ful. haha sen drog vi hem till henne fixade oss mera och sen vallentuna mötte johannes som dissade mig som vanligt dårå men vi köpte iallfall biljetterna (a) . Sen tiggde vi lite pengar hah och sen åka vi till täby med jemmapemma nils jeppe och pontus . sen träffade vi ngra på tåget men det är inte viktigt :p Filmen vi såg var såå jävla fucking bra den hette typ bedtimes story ngt . asa bra verkligen ! se den (H) sen nu egentligen skulle jag sova hos min käre vänn jemma men jag fick inte för mina kusiner skulle vara hemma hos mig tss hah så jag skulle få skjuts hem av jessicas mamma men aso nör jag komhem var det  ingen hemma :o jag ba whhhaaat sen jag fick nästaninte ssvoa hos jessica så jag va nära på att få sova ute hiih men hennes mamma är så snäll så jag fick ! ska döda min mamma & pappa som bara lämnar mig utan nykel och allt. :( Nu ska vi se på film äta popcron godis och dricka cola atllså tjocka oss som faaaen (HH) Jag smsar med min älskling para just nu saknar han mega mycket ! jag snackade med han asa länge i telefonen idag :( Han har förendrats jätte mycket min lilla bebis men snart kommer hem.<3läängtar ihjäl mig  asso <3 nu blev det rätt långt inlägg.  Alla älskar oss hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback