kan inte sluta gråta

Fick reda på idag att parsoa inte kommer hem förns kanske i slutet av oktober ..  :'( omg han har lixom varit borta i månader exakt imorgon och jag dör snart saknar han så fucking mycket vill spola tillbaka tiden. i somras med han det var bästa tiderna. hela jävla fucking sommarlovet  09 kommer jag vara utom honom ! lxm 08sommaren va med han varje dag :'( DEt kommer inte funka. kan seriöst inte sluta gråta. du betyder så jävla mycket para alla saknar dej kom hem bara gör mig glad som du alltid gjorde :'( 9 fucking hor månader kvar tills du kanske kommer hem ! om du inte gör det då ? jag kommer bli gammal och dö innan jag får se dig . vi hann inte ens säga hejdå . sist jag såg dig var hemma i mitt hus elr vid ica. jag gav dig pengar busskort jacka och du fick dusha :( Sen tog du bussen och vi sa lixom bara hejdå som vanligt. viste inte att det skulle bli så hära . ett jävla år utan dig kommer jag inte klara. jag kommer inte le på riktigt förens dukommer hem igen . Jag har massa kompisar och allt men  ingen är som du ingen kan ta din plats ! Ingen fattar förutom du :'( åh vil lhara ha dig här igen vill att du ska kasta stenar på mitt fönster ringa mig mitt i natten som vanligt eller bara komma hem till mig elller vara ute med mig som alltid. asso fitta kan inte skriva hur mycket jag saknar dig. tänker på dig varje dag min lilla vänn. nästa gång jag ser dig jag längtar som fan . & båda vi kommer ha förendrats blivit större lixom jag kommer blr så jävla glad.trodde inte man kunde sakna ngn så här mkt kommer aldrig komma över dig parsoa tehranifard. saknaden blir större och större och sttööörrrreee för varje dag som går. Du finns i mitt hjärta och i allas andra.Hoppas du lär dig ngt av där du bor nu :( fuckiing behandlingshem :'(  hejdå <3 miss you

Kommentarer
» Anonym

han sitter inte på behandlings hem utan fosterfamilj -.-

2009-02-04 // 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback