Helgen

På fredag ska jag först till stan med min älskade caroline och köpa som saker säger sen :) Sen ska vi nog hem till mig och bada som vanligt och färga håret och bara "chilla" heh och senare på kvällen blir det Eva&adam :p vi älskar dom filmerna !! Lördag ska jag vara med min underbara jemws (jemuar.blogg.se)Vet inte hur man länkar hah men kolla hennes blogg den är greeeaaaat ^
Sen kan jag ju inte glömma bort en  hel veckas lov heller det ska bli skönt . hemlis vad jag ska göra driver jag vet inte än  hur som haver nu ska jag dusha min morgondush kram


Kommentarer
» Anonym

ska du på nova festen eller hiphop jamet du skrivit om i din blogg? (:

2009-02-18 // 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback