haha det här är kul

& det hära skrev johannes för några dagar sen . lillavänn vad fort du ändrar dig. du byter tjejer som dina kalsonger (:

min flickvän tror ja e player , fast ja e typ trogen som fan. de typ hon som håller på me massa o e alltid dryg mot mig.
Ja försöker värkligen göra allt för henne. men hon kan typ inte vara säriös, när ja vill att hon ska vara det. ja älskar henne, vill värkligeninte förlora henne. men va ska ja göra. de har gått 15 dagar dom bästa i mitt liv<3


ja har aallltid önskat att victoria va min(H) asso hon va typ anledningen till att ja va player förut. som ni vet har ja haft dom mästa asso hållt på me skit många. o typ playat alla för nästan ingen betydde så jävla mycket för mig . alltså men de e annarolunda me victoria. asso ja va rädd att ja skulle göra samma mistag som innan o playa henne men de har ja inte gjort. ja e fan stolt :). asso de e konstigt. de känns som ja redan har allt . så ja behöver inte hålla på me andra. o ja vill inte heller kan inte ens tänka tanken av att förlora henne. saknar hennes röst hela tiden. vill ha henne hos mig.

släpper aldrig taget om dig victoria jones. om jag dör är du rosen på min kista(H) i love u

Kommentarer
» jesicat

haha han gör bort sej :D

2009-02-14 // 10:34:23
URL: http://favoritfejk.blogg.se/
» joahhannes

varför gör jag bort mig vadå någradagar sen de va fan flera veckor sen ! när ja va tillsamans me henne ! VARFÖR GÖR JAG BORT MIG?

2009-02-14 // 12:05:04
» Anonym

johannes varför är du inne i Victorias blogg 24/7 om du inte bryr dig om henne o inte vill ha ngt att göra med henne, tagga! låt henne bara vara ffs!

2009-02-14 // 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback