haha <333

tänker på en konstigt grej som jag fick höra igår,
Johannes sa till Victoria att han skulle bli tillsammans med Paulina aka Paow och jag tänkte men det kan väl inte stämma hon spelar i en mycket högre liga .. sen så såg jag något på hennes msn om Johannes baby  gjorde mig chockad men ännu mera chockad blev jag när Victoria säger att Johannes vill ha henne tillbaka..
omg alla måste chilla min hjärna är överhettat -.- / jemws

haha det var ju lite kul faktiskt observera att han vill att caroline ska bli singel också så han inte behöver vänta mera ( han tycker han väntat förlänge) då hon varit tsm med sin kille i tre månader & deras förhållande är så bra det kan bli (:

& malki bli inte sur det här låg i jemmapemmas blogg eller så skickade caroline det till mig och ville jag skulle skriva och det kunde lika gärna handlat om vem som hälst inte mitt fel att det råkade vara johannes :)

Kommentarer
» johannes

hahahahahahhaha asso driver ni med mig snälla?`ni tre alltid eller hur? så fort jag skriver något till er så måste de komma upp på eran blogg eller hur:P kan ni inte skriva om era liv ist:D fan fett jobbigt att ni måste skriva om mig hela tiden eller de klart jag e ju kändis:D... ++++ de där att ja sa till carolina va fan tusen år sen o ja sa till henne idag kommer du ihåg typ för tusen år sen när ja alltid snacka me dig på msn o sa gör slut me din kille pallar inte vänta längre:P* så ja sa inte de idag:S!!!

''''''''' alla vet att ja gillar vicy''''' meeen?! alla vet oxåå att de inte kommer bli vi igen :P oo när ja har tråkigt skriver jag vad som hällst o särskillt till vicy för hon e rolig att smsa me:P så jag skrev vill hja tillbaka dig:P haha för att ja inte har något annat att säga:P haha skit asso jag e värkligen kändis? fan folk skriver om mig o jag känner inte ens er:p

2009-02-18 // 20:03:45
» Anonym

Lägg ner Johannes eller stå för vad du känner.

2009-02-19 // 09:53:33
» vicy

asso johannes överdriv inte (: <33

2009-02-19 // 14:55:07
» Anonym

haha omg va roligt ju <3 ni e så söööta

2009-02-20 // 08:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback