godnatt

nu ska jag sova min underbara skönhetssömn. Imorgon ska jag gå till skolan och äta choklad tårta :) hööhö mums och efter skolan ska jag carro,malki,adam och johannes fixa biljetter till club glamour. och nej vi åker inte dit för strul. eftersom jag och caroline har pojkvänner men vi vill bara ha lite kul  (: ska träffa habib där också han fyller 14 idag elr igår eftersom klockan är över 00.00 . idag asso nu fyllar hans syrra år med fett ballt alla fyller typ år nu såå ett stort gratttis från mig. På fredag blir det fest för rob com blir 18 dårå jag och victoriq ska ge han bästa presenten . men återigen till det jag ska göra , sova ;) pusshej leverpastejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback