Det viste ni inte om mig

Hela mitt namna är viktoria Nathalie jones
jag är född 19930816 på danderydssjukhus
jag pratar nästan alltid i mobilen när jag badar
jag drack alkolhol för första gången på höstlovet i 8an. riktigt mycket
jag har varit kär 2 gånger på riktigt
jag har varit tsm med mera än 20 killar och alla har typ varit oseriösa
jag har varit riktigt fjortis 
I 8an hade jag 3 g och resten ig
jag strulade första gången 2005
jag har varit utomlands mer än 30 gånger
Jag hatar att kräkas, helldre dör jag
jag har haft mer än 20 mobiler
jag gråter för ingenting
jag har gått i 8 olika skolor
jag har alltid bott i täby men på olika ställen
jag har inte haft sex med ens en tredje del av vad alla tror
min bästa kompis heter caroline wiman
jag har riktigt dålig humor
jag röker inte
jag har ätit godis från marken
jag har piercing i naveln, underläppen och öronen
jag är ganska trög och osmart
jag sover typ aldrig
jag har varit olyckligt kär
jag vet inte hur man spelar poker
jag slösar mina pengar på onödiga saker eller tappar bort dom
jag är inte blyg
jag tror på kärlek vid första ögonkastet
jag skämmer ofta ut mig
jag har varit tsm med två killar samtidigt
jag hatar när man är med en kille typ första gången och så är båda helt tysta det är pinsamt
jag har dåligt självförtroende
                                 Jag kan inte svälja tabletter
                      jag älskar någon just nu
                                      jag blir lätt brun
Jag har en hemlighet som ingen vet
jag tappar ofta bort mig
jag har färgat håret sen jag gick i 5an - massa gånger
jag önskar mig alltid något när klockan är 11.11 & 22.22
jag gråter när jag hör vissa låtar
Jag har sagt att jag älskar någon och ljugit

Kommentarer
» ankan

du har ju bra självförtroende om du vågar säga allt det där

2009-02-26 // 23:56:45
» Anonym

ååh människa du gör mig ledsen.. du ska inte skämmas för den du är, du är helt underbar som du e, De andra får helt enkelt Leva med dig som du e!!

Phuss

2009-02-26 // 23:58:40
» Anonym

roliga hemlisar <3

2009-02-27 // 00:00:12
» Anonym

tihi nääääcäe <3

2009-02-27 // 01:02:45
URL: http://saraljunggren.blogg.se/
» p0jk3n@counter-strike / YzN@ Playahead

jävlar :p, lik mig faktiskt förutom alla ig och skit HAHA och sen de dära med knulla, allvarligt om jag var tjej så skulle jag vara som dej :p

2009-02-27 // 13:27:55
» viktoria

hah aokej vad roligt :) <3

2009-02-27 // 13:53:42
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
» Anonym

hahah ätit godis från marken :p<3

2009-02-27 // 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback