bror



älskar dig bror vet att du har det sjukt jobbigt nu och har haft det hela livet :'( kan inte riktigt sätta mig in i din situation men jag ska försöka göra allt för att du ska må bättre vill inte se dig ledsen hela tiden då mår jag också dåligt :'( Bara så du vet finns jag alltid här du kan ringa mig när du vill jag kommer alltid ha tid för dig vännen , du betyder så sjukt mycket och vill bara ditt bästa. när du vill prata med mig jag kommer lyssna & du kan lita på mig robster. <3 älskar dig bror mäst av allt glöm aldrig det . vi har haft så himla många roliga studer och minnena ska bli mera vist ? kommer aldrig glömma dig du är underbar rob . <3 Tänk på allt du har istället för det du inte har (h) du är värd allt

Kommentarer
» Anonym

fett snygg kille juuu <3333

2009-02-16 // 00:03:35
» hannah

har han din jacka ? :)

2009-02-16 // 00:08:57
» Anonym

solglasögon & fjäll hahahah pussy

2009-02-16 // 00:09:24
» Anonym

vilken sötnos <3

2009-02-16 // 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback