Bloggar värda att läsa



Caruline.blogg.se - För hon är min bästis & skriver dom mäst galna sakerna ^^ garvar alltid för mig själv (Exp : Jag slänge cameran i golvet & plötsligt blev jag teknisk)

Favoritfejk.blogg.se - Jessica wadelius En äkta tonåringsliv

Mammabackas.blogg.se 
När hon var 17 år hade hon 3 barn

Jemuar.blogg.se - Läser den för jag måste av jma. haha driver den är rolig och vill ju veta vad min lille filur gör om dagarna eftersom vi inte träffas längre :'(

paulinadanielsson.blogg.se - Hon uppdaterar ofta och skriver om allt möjligt. Fjortisvarning men vad gör det

flashit.blogg.se -
hahahahhahah johannes sötnos

ektapekta.blogg.se

victoriqq.blogg.se -
Fast hon har typ slutat :(

desireenilsson.blogg.se

kissies.se -
18 år och fortfarande fjortis men har SJUKT mycket besökare och hon skriver grymt bra .Hon är känd i hela sverige & kanske tillochmed mer. lite ballt

Kommentarer
» johannes

du vet ja älskar dig:(

2009-02-11 // 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback