bjuder på den :)

a) Ta fram mobilen, Gå in på kontakter.
b) Håll inne neråtknappen en stund och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna.

1. Jag heter
:adamadam
2. Jag gillar: aktiekurser
3. Jag hatar: Aria
4. Jag är kåt på: berra(a) <3
5. Jag är verkligen super kär i: Eichy@
7. Fulast i världen: Erb <3
8. Äckligast i världen: Hector :p <3j
9. Muppigast i världen: jagui
10. Tråkigast i världen: johannes
11. Jag ska satsa på: kalleheballeh
12. Bästis: luder <3
13. Jag vill ha sex med: majmie (:
14. Hatar jag mest: mikkylityy (a) <33
15. Jag har en hemlighet med: Oskar norberg
16. Skäms jag mest över: Patrik malki :) heh <3

Kommentarer
» Elin

då vet jag att du har mitt nummer :P<3

2009-02-10 // 20:16:42
URL: http://eichy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback