Alla hjärtans dag

För exakt ett år sen blev jag på g med ralle hah . Okej min dag har varit bra & dålig . Först var jag med martin och caroline sen drog vi in till täby och caroline köpte as gullig present till sin kille och vi typ käkade på donken och sen skulle vi se på bio. & från ingenstans kom johannes och gav mig en box i ansiktet. Det gjorde lite ont men inte så men jag blev as rädd för jag satt lixom och drack cola och var inte beredd Iaf så smsade jag victoriq lite senare och berättade.. jag är ju hans X och tjej :S fegt att slå tjejer ! iallfall jag smsade henne och hon typ ringde någon och nu är det typ tredje världskriget asso jag fattar ingenting jag bryr mig lixominte om han slår tjejer så vist men asso det här är ju överdrivet fast det är en annan sak johannes går runt och sprider som också har me saken att göra om någon vet inte vad. iallfall det är lite dåliga vibbar i vallentuna täby och kyrkbyn nu hah fatatr ignet jag har lixom inte bett någon slå honom ? Det ryktas också om att personer hämtat folk från överiga sverige. Iallfall fick inte så ont men lite eftersomhan träffa ögat och kinden  :( kanske inte det bästa man kan få av en kille på alla hjärtans dag ? hah jag såg massa tjejer gå runt med as fina rosor och allting. hoppas alla haft en bra alla hjärtansdag ? Sen efter allting åkte jag , martin , kalle , karim , omar  och alex till stan vi skulle se på bio men allt var slut och sen pallade vi inte så jag åkte hem och dom hyrde film typ jag är as trött ska nog gå och lägga mig på direkten . kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback