Alexandra (kissie)

omg vad alla klagar på kissie bara för hon är känd och tar över världen . okej jag gillar inte heller henne hah :p 18 år och beter sig fortfaranda som en fjortis med mycket smink och kallar andra för horer bara för hon ska framstå som bättre. Bröst & läppförstoring hon är ju bara så fake. och bara för paow och dessi håller på att ta din plats gör du allt för att alla ska hata dom. asso väx upp och skaffa dig ett liv du är så gammal och så 2007 . jag lästa din blogg för typ ett år sen när du var bra men du kommer sjunka så jävla mycket nu bara så du vet gumman nu läsar jag bara din blogg för jag stör mig på dig och du är så patetisk förut var den bra när du inte överdriv så jävla mycket. tagga ner vafaan <3

 Jemws:

måste bara dissa kissie

wtf gör den bruden ? :O
hon skriver om självkänsla och grejer sen sminkar hon sig mera än vad alla plattan hängare tillsammans gör och gör en läppförstoring ? okej hon gör som hon vill det är hennes val men för mig är det att gå emot sig själv !
Och det är sorgligt hur du klipper bort en bit av dina lår på varenda bild ? Jag är 100% procent säker på att du skulle vara snyggare om du sluta klä dig och bete dig fortfarande i bloggen annars vet jag inte som en SLAMPA du snackar om blogg horer men DU är den ENDA blogg horan jag vet !!!!
Ärligt talat om du skriver att självkänsla och självförtroende är så viktigt man ska gilla sitt utseende varför operera du dig?
Att du har smink det har alla tjejer nästan men man behöver inte använda en hel mascara och två puderdoser och 3 lager täck kräm bara för det ?
herreguuud jag blir ledsen när jag ser dig, din blogg är bra men den uppfattning man får om dig är ju förjävlig .... hoppas du ser det här och tänker till !



Hannah welander:

skrivet till alexandra (kissie)

ärligt alexandra lägg ner. eftersom du själv alltid skriver att du är bäst och perfekt och nu tar du till och med över världen, varför i helvete ska du då hålla på att lägga ner massa tid på paulina och desireé, du är ju bättre än de, det säger du ju själv. och om du till och med går så långt att du skriver till paulina att hon är en hora då tappar du min respekt totalt. du har gått för långt. förut gillade jag din blogg och tyckte den va kul att läsa men nu nej jag brukar knappt gå in på den längre. hela du känns så fake. eller förlåt hela du är fake! dina läppar är fyllda med gägga och din tuttar ska vi inte prata om äns! du är en förebild för många tjejer och nu tycker ja ni ska lyssna på mig. hitta någn bättre. ni vill inte växa upp med alexandra som förebild. du säger att du inte tycker om fjortisar men har du nångång kollat dig själv i spegeln. du har extremt mycket smink. du säger till paulina att hon är en hora men kolla på sig själv en sekund. du kan inte vara nnöjd med dig själv eftersom du måste göra om både läppar, bröst och bleka sönder håret. men jag förstår dig gumman, nu när paulina och dessireé börjat bli ganska stora bloggare så kommer de ta över din plats som "bloggdrottning"
  skärp dig! tro mig du kommer tappa läsare om du fortsätter.




Paulina danielson:

bloggbråk är överskattat

Okej, jag kan erkänna att från början så gillade inte jag Alexandra(kissie) För att jag nog mest var avundsjuk.. Men nu bokstavligt talat hatar jag henne, inte för avundsjuka. Utan hat som kommer från hjärtat, för att hon klankar  ner på andra människor. Men hon verkar på något sätt vara rädd för mig (inte bokstavligt talat) hon bryr sig inte om att http://tillboms.blogg.se/ namn står med. Så hon klipper bort "paow". När folk skriver http://paulinadanielsson.blogg.se så godkänner hon inte dom kommentarerna. En människa som hon är pinsam. och kolla på det gulliga collaget som hon har gjort. Hon vågar inte ens nämna mitt namn, för att hon vet att jag är mera omtalad än henne. Rädd för konkurens,kanske...
Nä nu lägger jag denna sopa till handlingarna :)
Till er alla bloggläsare,älskar er,även ni som kritiserar mig,blir bara mera pengar på mit konto.Tack Tack...



sorry kisse

Japp så lyder tillboms ord, FUCK KISSE GO PAOW!
Så mitt ord till Alexandra lyder. Du har passerat ditt bäst före datum med dina googlade drinkar och ditt billiga lådvin. Verkan stil eller klass och du kallar vanligt folk medelklass människor. Och du använder fula ord, ajaj inte bra.



Desiree

KISSIE ÄR F A K E
Jag hatar Kissie.. (alexandra) Hon låtsas vara jättetrevlig i bloggen och låtsas som hon inte har något emot oss! Men sen skriver hon till Paulina på playahead, att hon är en h o r a. Så är Kissie, & att paulina ska få. Kissie är fake, hon leker så gullig på sin blogg sen så skriver hon sånt här till paulina?! är det laligt?! herregud!!
TILL FULA KISSIE

Hej alla söta, förutom kissie som är så missnöjd med sig själv att hon gör silikonläppar. Men iaf lite svar till dig Kissie, instoppat i min bh? Japp jag kan erkänna det, att ni vet bilderna när jag har push up? Det är inlägg. Jag använder bara bh;ar med inbyggd push-up och då när jag vill ha extra mkt push up så lägger jag in inlägg som man får med i andra bh;ar. Och det är det man ser på bilden på mig som paulina har lagt in. Så du behöver inte skriva ett helt inlägg om det. För inlägg har du också nog lilla gumman :)
Det är faktiskt många som säger utrota Kissie till mig, senast fick jag den komentaren IRL för fem minuter sen. Något att tänka på? utrota kissie, ellerska vi låta hennes pinsamheter vara? 17 år och beter sig som 14.. hmm



Kommentarer
» maria

håller med totalt ! utrota kissie

2009-02-16 // 08:35:40
» Anonym

hur ska ni kunnna få bort kissie hon är känd över hela världen !!! hon är bäst och inte ni

2009-02-16 // 08:36:11
» Anonym

såååå jävla rätt ! hatar alexandra

2009-02-16 // 08:48:46
» Anonym

Kissie din vidriga patetiska unge !

2009-02-17 // 09:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback