5 februari 2009

tänkte göra ett morgoninlägg i morse men som vanligt sov jag som en stock ända tills en halvtimme innan jag började . ! måste ändra på det. Idag har också varit en vanlig och tråkig dag längtar till helgen. det ända som var roligt idag avr när jag skulle ta tåget hem mötte jag på "fågelmannen" en gubbe som är väldigt känd. har bor i åkrsberga och brukar springa till täby centrum och köpa fågelfrån sen springar han hemigen med kundvagnen och fröna altså till åkersberga sen tillbaka med vagnen igen och sen tar han tåget hem. Allt det är nog inte sant men han har vid flera tillfällen faktiskt gjort det. somsagt fågel mannen han äter fågelfrön och på somrarna sover ha npå bänkar och låtsas att han kan flyga. det är sant om ni inte tror mig och till åkersberga station ni kommer garanterat se honom. När min kompis var liten blev han jagad av fågelmannen och han slog också marcus . så han är rädd för han. & det är jag med för han e lite läskig må ni tro men säkert en trevlig "persson". nu ska jag ta en dusch bloggar mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback