Förlåt maria dahlin du betyder så mycket mera än en kille !
  ingen kan ta din plats saknar det vi hade vill värkligen ha
  tillbaka 2007 2008Jag ska inte ljuga mer för dig nu men du vet ju allt och
  varför hoppas du förlåter mig jag behöver dig du är en en av
  mig. Platsen i mitt hjärta som du har kan ingen anann
  någonsin ta . Vill värkligen bara spola tillbaka allting och
  göra det ogjort men det går ju inte men det kommer aldrig
  aldrig hända igen . vill säga förlåt och att allting ska bli
  som innan men jag vet att det är svårt att förlåta en sån här
  sak . jag skulle inte gjort det eller jo om det var du för
  jag skulle inte kunna vara sur på dig . Du är alltid så himla
  glad och får alla att må så sjukt bra .Du är så himla stark
  älskling .Förstår inte hur jag kunde göra det :'( Om du
  verkligen gillar han så passar ni as bra ihop men du är värd
  mycket bättre än båda oss tycker jag. Saknar min syster så
  jävla mycket ingen kan någonsin förstå. Jag gråter värkligen
  hela tiden :( om du tar tillbaka mig någongång komer jag
  vänta tils det kommer :'( Du är verkligen värd allt ska kriga för dig
  maria tro mig. dödar&dör för dig maria dahlin ! kommer ihåg när jag
  inte kunde berätta saker som hade hänt för någon då berätta
  jag till dig och du lyssnade verkligen och förstog det var
  jättelänge sen men jag kommer ihåg det som igår. Alla
  kyrkbytider första gången jag träffade dig vi skakade handen
  du vet och jag visste redan vem du var eftersom alla hade
  snackat om dig. men du hade ingen aning om vem jag var sen
  börja jag skriva till dig men trodde aldrig du skulle bry dig
  om mig du hade lixom tusen andra kompisar i kyrkbyn men jag
  skrev lite i allfall för jag ville vörja känna dig mera och
  det blev bättre och bättre vi kom närmare och närmare och sen
  kunde jag inte glömma dig vi träffades inte så ofta men när
  vi gjorde det det var roligt . Kyrkby tiderna kevin hampus
  ekvall och dom tyckte vi var så jävla lika men det
  tycker inte jag inte längre iallafall, Vi har känt varandra
  ett och ett halv år nu tror jag och hoppas verkligen det blir
  längre. en sån här sak borde inte förstöra exakt allt men
  väldigt mycket hur som hälst bara nu mår bra mår jag
  bra maria :) Du är en vänn som alla behöver& jag
  hade dig men inte längre :'( Du finns i mina tankar i mitt
  hjärta i allt pinglan . Du är underbar gumman&
  glömm aldrig det :'( jag älskar dig tills hjärtat säger stopp

Kommentarer
» Anonym

Det är tydligen många av dina "nära" vänner som är din "bästis". Det är nog just den attityden som gör att du inte har dina såkallade "vänner" så länge. Eller vad tror du????

2009-02-17 // 14:21:45
» Anonym

fin text <3

2009-02-17 // 18:44:08
» magnusson

hoppas ni blir kompisar igen :) älsakrey vicypiky

2009-02-18 // 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback