28 februari

hellu. hinner inte blogga mycket. har precis kommit hem och ska äta middag sen ska jag till täby och träffa en kompis. senare på kvällen ska jag och min vänn sova hos en annan komp:) mysigt . bloggar om jag hittar en dator hihi . igår var min otursdag faktiskt jma la lim i min plattång jag ramlade sen skulle jag möta martin och han kalla mig hora utan anlednning för bussen var sen , jag och jma är största tjockisarna nu ska vi äta kött, potatis, pasta och paj :P hehe och igår köpte vi godis för 101 kr omg :o och sen på kvällen när jag låg och såg på en asa sorlig film låg jemma och spydde . hihi rätt åt henne. jag  vet hon är äcklig :)förseten jag och habib slog vad om 100 kr att han skulle börja gråta när han ser den filmen så nu måste jag se på film med han mohaha .  Changeling heter filmen .. se den det är sjukt bra och mega sorlig. snart är det skola buhuuu så jag måste ta vara på den sista lördagen på bästa sättet.  inatt låg jag och snacka med en asa konstig kille seroöst ni borde hört och så men nu måste jag äta och sen tagga till täby puss och smek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback