10 februari 2009

jag & sara banga på våran semester imorse. vi var så jävla sura och trötta och allting gick bara fel försökte sncka med johannes men jag kom verkligen inte på ngt att säga så jävla pinsamt. ångrar att jag inte sa något :'( Idag var jag bara med sara åkte runt lite överallt njöt av sommarvärmen(hehe det var sol idag) sen Spelade vi kort och jag va bäst och åt kyckling och drack cola. Sen vid typ 5tiden mötte vi jonny&habib och startade en pipa i garaget lika mysigt som alltid. men sen blev det bråk mellan johannes&habib.. johannes knoge gick ur led och han mata slag på habib så hans ögonbryn spräcktes och han fick ett jack och två stora bulor :/ stackars dig habib och förlåt det var mitt fel . allt är mitt fel. jonny stoppade allt dom är ju lixom kusiner och habib har inte ens gjort något. Fuck allting exakt allting

Sen följde jag och jonny habib till t-centralen och sen åkte jag & jonny hem det tog typ 2 timmar för vi blev avslängda i mörby fick inte ens betala med sms biljet -.- tur att jag inte var helt själv. bilder från dagen kommer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback